poniedziałek, 17 września 2018

Belcando po raz drugi w rudym domu! - Top for dog 2018

O firme Belcando już Wam pisałam w zeszłym roku! Bardzo miło wspominam tą współpracę! Firma, która dba o swoich klientów, proponując współpracę staje na wysokości zadania na 120%. Nie ma mowy o niepoważnym podejściu, wszystko pięknie!

W aktualnej edycji plebiscytu Top for Dog stanęli do rywalizacji ze swoimi produktami. Jakaż była moja radość, gdy poraz kolejny mogłam przetestować ich jedzonko. Tzn nie ja, Maui! Skoro znałam już karmę dla seniora i dla psa dorosłego, to tym razem przyszedł czas na Juniora!



Ustalanie szczegółów z przedstawicielem firmy to czysta przyjemność! Pani Ewelina, wypytała mnie o wszystko, bardzo dokładnie, tak żeby jak najlepiej dopasować karmę pod młodego border collie.

Firma Belcando zyskała mój wielki szacunek jedną rzeczą. Oni nie pytają ile karmy potrzeba do testu. Z góry wysyłają duży worek, dzięki czemu test może być rzetelny i porządny. Tym razem oprócz karmy dostaliśmy też pudełko próbek innych rodzajów karmy i komplet smycz + obroża z ledami, żeby Maui sie nie gubił w ciemności! Bardzo miły gest!

Dostaliśmy duży worek, karmy bezzbożowej tj Belcando JUNIOR Grain-Free.



Skład karmy i dawkowanie prezentują się następująco:

Składniki:

świeże mięso drobiowe(30%); amarantus (16%), mąka grochowa; skrobia ziemniaczana;suszone białko drobiowe z niską zawartością popiołu(13%)mączka rybna z ryb morskich(5%) ;suszone jaja; żelatyna hydrolizowana (2,5%);drożdże piwne suszone (2,5%); suszone strąki chleba świętojańskiego;tłuszcz drobiowy; oleje roślinne (olej palmowy, olej kokosowy); suszona pulpa buraczana odcukrzona ; nasiona szałwii (1,5%); wątroba drobiowa hydrolizowana; fosforan diwapniowy; chlorek sodu; chlorek potasu
Analiza: białko ogólne 26%, tłuszcz surowy 15%, włókno surowe 2,8%, popiół surowy 7,2%, wilgotność 10%, wapń 1,2%, fosfor 1%, sód 0,3%

Dawkowanie:

(źródło: https://www.belcandobewidog.pl/junior_grain-_free )
Na dzień dobry wiecie co mnie zachwyciło? Wielkość chrupka. Były serio spore. Dla małego pieska pewnie troche za duże, ale dla średniaków i większych jak najbardziej OK! Dlaczego sie tak zachwyciłam? Bo, Maui działał jak wysokiej klasy odkurzacz z silną siłą ssącą. A co to za sobą niosło? A, no to, że większość karmy zostawała wciągnięta w ciągu 3 sek bez tracenia czasu na gryzienie. W przypadku Belcando, musiał się chłopak jednak troche wysilić i musiał użyć swych śnieżnobiałych ząbków!





WIelkość chrupków, powodowała, że objętościowo posiłki były małe, ale mam wrażenie że się tym najadał (choć z nim to nigdy nie wiadomo, bo żołądek ma ogromny, 4 komory jak krowa - to na pewno)

Z rzeczy pokonsumpcyjnych - zero problemów. Karma bardzo dobrze się przyswajała. Nie było żadnych rewelacji ani nieprzyjemności! Duży plus. Bo choć Maui to wszystkożerna śmieciarka, to brzuszek miewa wrażliwy.



Kolejna bardzo miła rzecz związana ze współpracą z firmą belcando to coś z czym się jeszcze nie spotkałam. Wracałam pewnego dnia z uczelni i patrze a tu telefon od nieznanego numeru. Odebrałam.. I wiecie co? Zadzwoniła do mnie Pani przedstawicielka firmy... Zastanawiacie się po co? A no po to, żeby dowiedzieć się jak ida testy! I przede wszystkim, czy młodemu smakuje. Wiecie, niby nic wielkiego, ale bardzo miło, że interesują sie swoimi testerami!



A razem z karmą przyszła jeszcze dodatkowa RZECZ, głównie z przeznaczeniem dla dziadka Psikuta. A mianowicie preparat Cani agil z serii Anivital.  
Co to jest? Producent pisze tak:

~~ Anivital® to linia produktów do której należy CaniAgil®, preparat pomocny w zapobieganiu oraz leczeniu schorzeń układu ruchu, ułatwiający poruszanie i prawidłowe formowanie kości, stawów i ścięgien, chętnie przyjmowany przez psy jak smakołyk.  ~~





Preparat jest w postaci duzych tabletek ( 1 tabl/ 10 kg psa) które bardzo łatwo rozkruszyć i dodać piesku do jedzenia. 
O dziwo, wszystkie moje psy ( bo Frugo i Maui dostali raz żeby nie było im smutno że są pominięci) z chęcią zjadały preparat jak smakołyki. 


Dziadek ma już 13 lat. Problemy z poruszaniem nie są jakieś dramatyczne, ale np wskoczenie na wyższe łóżko stanowi juz dla niego wyzwanie. Dłuższy spacer też powoduje konieczność dłuższego odpoczynku. No łapki już nie dają rady. Jak się całe życie było torpedo-sprężyną na 4 łapach, to teraz trzeba zwolnić. 

Stosowanie preparatu Cani agil spowodowało, że dziadkowi było jakby lżej w życiu. Mam nadzieje, że to nie był mój efekt placebo. Ale zauważylam, że chętniej biegał i cieszył się życiem. Podobnie ze skokami na łóżko, bywały dni, kiedy nie miał żadnego problemu ;)

Wsparcie dla stawów nie tylko starszych psów, ale i młodych szybkorosnących czy też psich sportowców jest bardzo ważne. Trzeba o tym pamiętać ! I myślę że Cani Agil jest dobrym wsparciem dla pieskowych stawów!

Z tym oto optymistycznym akcentem, zakończę. Czy polecam? TAAK. Więcej mówić nie trzeba!

2 komentarze:

  1. A gdzie fota obroży i smyczy? Pochwal się, bo to faktycznie bardzo miły gest od Belcando! :)

    OdpowiedzUsuń