wtorek, 5 września 2017

Addvena- kandydat do miana TOP

O tej karmie nie wiedziałam kompletnie nic.. A jak najlepiej poznać produkt? Oczywiście biorąc go pod lupę i testując od A do Z.

Dzięki plebiscytowi Top for Dog miałam taką możliwość.

Zgłosiłam się do testów i otrzymaliśmy 6kg worek karmy w wersji Life..

Ale zanim o tym to może pare słów o marce? Ze strony producenta dowiadujemy się, że:


Karma jest bezzbożówką, więc trafia w gusta wielu właścicieli psów, ktorzy to coraz to świadomiej podchodzą do kwestii żywienia swoich pupili i można ją nabyć w gabinetach weterynaryjnych. Występuje w kilku wersjach: szczenięcej, dorosłej (w zależności od wielkości life, lub life 20+ ) i major. Wszystkie opcje są z jagnięcina. Także poza zaletą jaką jest brak zbóz, mamy również delikatne mięso, które zapewne będzie odpowiadało większości psiołapów.



Gdy dostaliśmy karmę, sądziłam że testował będzie Frugo. Dostaliśmy karmę life (co prawda, dla Frucza lepsza byłaby 20+ ) w opakowaniu 6kg + kilkanaście travel setów (tj pudełek po 200g, btw, uważam że to super opcja i na dwóch wyjazdach mega nam się to sprawdziło, bez zbędnego odmierzania ilości itp itd. Za to duża okejka!)



Niemniej po otwarciu worka, zobaczyłam mikro granulki (zważając na przeznaczenie tj. rasy małe i średnie całkowicie uzasadnione) i wiedziałam, że jednak nie Tutek tylko Psikut będzie testerem. Frucznik oczywiście spróbował, ale małe chrupeczki plątały mu się w ogromnych faflach, więc on został testerem czegoś innego.






Dla wybrednego seniora, wielkość granulek była idealna. Bez problemu zjadał swoje odmierzane na oko porcje. Co dla mnie bardzo wazne, w przypadku tego psiego wrażliwca, nie wystapiły żadne niepokojące objawy. Pies zjadał chętnie i dobrze reagował. Efekty przemiany materii o dobrym wyglądzie (ekhm), bez nieprzyjemnych zapachów czy innych rewolucji. Ładnie trzymał wage, sierść bez zmian. Co również fajne, zjadł cały worek bez grymaszenia, co jest niemałym sukcesem.  Także w moim odczuciu wszystko co najważniejsze było na plus..




Jestem totalnie zachwycona, oprawą graficzną! Kolory użyte na opakowaniach są przepiękne. Szata jest minimalistyczna i kojarzy mi się z czymś wyjątkowym. Bez zbędnych dodatków. Piękny w swej prostocie minimalizm! Jedyne czego mi brakuje, to strunowe zamknięcie worka. To jest jedyna rzecz do której mogę sie przyczepić!  Oprócz tego wszystko super!



Lubie poznawać nowości, które są dobrym produktem. Z czystym sumieniem moge taki produkt polecić dalej i niewątpliwe Karma Addvena należy do tego grona!
Jeśli tak jak ja znacie i polubiliście ten produkt.. Może warto oddać na niego głos w plebiscycie?

1 komentarz:

  1. Brzmi fajnie jak się o niej czyta. Mój coś średnio się trzyma na bezzbożówkach, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń