piątek, 29 września 2017

Baylabel spełni Twe marzenia! - test top for dog

Jesteś maniakiem psich akcesoriów? wszystkie firmy są Ci znane? Więc pewnie i Baylabel kojarzysz doskonale! Firma, która do konkursu Top for Dog wystawiła swoje personalizowane akcesoria.

Ja o baylabel wiedziałam niewiele, ale też nie jestem maniakiem (aż tak). Dowiedziałam się dzięki konkursowi, przyjrzałam się ofercie i bingo! To jest to! A co o sobie mówi firma? Zobaczcie sami

 źródło; www.baylabel.pl

Generalnie, umówiłam się z firmą na dwie obróżki. Po jednej dla każdego rudego. Dostałam wzornik i informacje, że jeśli mam jakiś autorski pomysł to śmiało! Firma chętnie go zrealizuje.. Ale wiecie, ja nie jestem dobra w te klocki no i jak zobaczyłam wzór w jedzenie to wiedziałam że to idealnie pasuje do Frusia, a geometryczne liski z białymi ryjkami do dziadka Psikuta!



I tak też umówiłam się z firmą. Podałam odpowiednie wymiary, imiona i numer telefonu które miały być nadrukowane na taśmie.. ah jak miło było otworzyć paczkę z tymi cudami! Obróżki są piękne!





Podoba mi się rodzaj materiału. Nie do końca wiem co to, ale jest to ten materiał który dość  łatwo się brudzi (szczególnie jasne kolory jak nasze) ale jeszcze łatwiej czyści. Nie miałam zadnych problemów, żeby akcesoria wróciły do stanu nowości!
Mechanizm zaciskowy działa bez problemu, a same okucia są leciutkie ale też wytrzymałe.
Jedyne co to miejsce przyczepu adresówki jest dość delikatne (mi się jedno zerwało przy urywaniu metki) , ale jesli tak jak my, nadrukujecie nr telefonu na obrózy problem rozwiązuje się sam :)







Wysoka jakość produktu, świetny kontakt z firmą, możliwość personalizacji a w tym opcja wymyślenia czegoś swojego, do tego miłe dla oka paczuszki tworzą zestaw argumentów dzięki którym firma Baylabel dostaje od nas całkowicie pozytywną opinię. Jeśli jeszcze nie oddaliście swojego głosu w plebiscycie w kategorii akcesoria.. Kto wie? Może własnie baylabel?




3 komentarze:

  1. O Baylabel nigdy wcześniej nie słyszałam. Ich akcesoria dla psów wydają się być naprawdę świetne.
    Śliczne obroże, ta z wzorkiem jedzenie jest genialna!
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również niestety nie słyszałem nigdy o tej firmie, ale widać że psiakowi się bardzo podobają te wszystkie elementy. Ja również bardzo chętnie zaglądam do https://sklep.germapol.pl/ gdyż wiem jak ważne jest to, aby nasz pupil był odpowiednio pielęgnowany.

    OdpowiedzUsuń