wtorek, 26 września 2017

Stylowo i na czasie.. w komplecie Modnej Kozy - Top for dog!

Modną koze znacie doskonale, bo zachwalałam ją przy okazji poprzedniej edycji Top for Dog. Co więcej, całkiem nieźle jej poszło, bo hm.. wygrała! I dostała miano TOP! Nie lada wyróżnienie. Ale Modna Koza nie spoczywa na laurach, ale walczy dalej! Chce udowodnić, że zeszłoroczna nagroda nie jest dziełem przypadku.

I tak, w tym roku staje do rywalizacji, prezentując kolejne cudo. A mianowicie, akcesoria z serii boho! Wersje kolorstyczne prezentują się o tak:

  Zdjęcie użytkownika Nina Gowin. źródło: Top for Dog!

Mam dwa rude pieski (jak wiecie xD ) więc opcja z różem odpadala z góry, choć piękna! Postawiłam na komplet w odcieniu niebieskiego i zieleni! To musiało wyglądać dobrze, bo kocham połączenie rudego z niebieskim..



Nie będzie dla nikogo zaskoczeniem, że ogarnianie szczegółów z Kozą to czysta przyjemnośc. Niesamowicie ujeła mnie tym, że zamiast jednego kompletu (smycz + obroża) do testów, dostałam komplet składający się z dwóch obroży, dwójnika i smyczy.. A dodatkowo, po jakimś czasie, odebrałam od pani listonosz, kolejne smyczki! Anioł nie kobieta z tej Kozy!



Testowaliśmy na codzień, na wycieczce u rodziny.. I co z tych testów wyszło?
Dwójnik jest super, ale niestety u nas gdzie róznica wysokości i temperamentów (dziadek i dziki dzik) jest dość niefunkocjalny. Przy psach tej samej wielkości super opcja do spaceru po mieście, czy innym miejscu gdzie psy powinny iśc dość blisko siebie..  Obrózki super leżą na psich szyjkach, nie wycierają sierści, a smycz super leży w ręce. Bardzo wygodna!



Niestety rodzaj materiału, powoduje że komplety te są raczej wyjściowo-miastowe niż do tyrania gdzie się da. Dość szybko łapie brud (jak wiecie frugo kocha sie tarzać) a zmoczona dość długo schnie. Niemniej wiadomo, nie każdy pies to prosie jak frucznik i dla takich psich arystokratów komplet bedzie idealny.




Nie umiem nie polecić.. Nie umiem powiedzieć złego słowa. No nie umiem! Nie da się! Wszystko piękne, super i git! Z czystym sumieniem rekomenduję i polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz